Altenew + noline = sant

by - 15:00

Hei og hopp!

Elin her i dag, og jeg har lekt meg med noen produkter fra Altenew.


Jeg startet med Statement Flowers som jeg stemplet med fadeout-blekk fra Inkon3. Det blekket er så bra til noline-fargelegging, det forsvinner helt når du fargelegger over. Jeg brukte de lyseste BV-tusjene mine fra Copic til blomstene mine, og klippet ut hele med tapetkniv og saks.

Jeg stanset ut Layered Snowflake Stars cover dies A og B i hvit kartong og limte dem oppå hverandre på kortbasen.

Blomstene limte jeg på med 3D-teip, litt på skrått på kortet så bladene hanger litt utenfor kanten på begge sider.

Til slutt stemplet jeg og embosset en tekst fra stempelplaten og limte den rett på blomsten, før jeg pyntet enkelt med noen paljetter fra Pretty Pink Posh.

You May Also Like

0 kommentarer