Oppbevaring av stempel

by - 09:00

 Vi har vel alle slitt med å finne den 
"perfekte" 
oppbevaringen av våre scrappesaker,ikke sant ?
Den tynne cellofanposen som stemplene leveres i revner etter kort tid ...
Dette irriterte meg ,så da ble dette min løsning



Jeg oppbevarer mine stempel i lommer som jeg har laminert,
da passer størrelsen på lommene til mine stempelplater 




Dette er hva jeg har brukt ,i tillegg til min merkemaskin.
Jeg bruker lamineringsark i A4
Kutter de etter disse målene ,da passer de perfekt til mitt bruk.



Legg arkene som vist på neste bilde.



Det blir 4 lag med lamineringasark
De to minste skal ligge i midten,
MEN
de må legges som når vi skal sy 
RETTE MOT RETTE
Altså ,de blankeste sidene skal ligge mot hverandre
De to ytterste skal ligge med de blanke sidene ut.
Legg arkene sammen slik at det blir 0,5 cm kanter ,men kant i kant på toppen.
Kjør dette gjennom lamineringsmaskinen
Hvis du ikke får åpnet lommen i toppen,så kan det være at du må skjære bort en liten bit 




På toppen av lommen stanser jeg ut en halvsirkel på den ene delen,dette for at det skal være enklere å ta ut stempelplaten



Sett de nye stemplene fra
Mathia design ?




Alle ligger i nettbutikken,men vær obs
Når det blir tomt i hylla,så er det tomt 😉









Håper dette er en løsning som du også kan like

Ønsker dere en god romjul og 
et enda bedre nytt scrappeår 

-Helle-


You May Also Like

1 kommentarer

  1. Wow, det var en super ide på hvordan lage pose som passer! Tusen tusen takk, dette skal prøves garantert ❤❤❤

    SvarSlett