Have a relaxing day

by - 02:30

Hei og hopp! Elin her i dag, med et relativt enkelt kort - igjen. Jeg liker det enkelt. Her har jeg fargelagt et motiv fra My Favorite Things med Copics, stanset ut motivet med en rektangeldie med juksesøm (også fra MFT) og satt på en bitteliten cluster med die cuts av resteark. 

Motivet har jeg limt på kortbasen med 3D-teip, og jeg har brukt en svart Glaze-penn til å legge litt ekstra svart farge på øyne og snuter. Det gir en litt forhøyet effekt og litt glans, og samtidig litt mer liv i motivet. 

Clusteren har jeg laget med utstansede biter mønsterark. Clustere er nesten det eneste jeg bruker mønsterark til, så den massive mengden jeg har med mønsterark minker veldig sakte, men jeg kjøper heller ikke noe særlig mønsterark, så den minker faktisk! Jeg har to diesett jeg pleier å bruke til å lage clustere, det ene er en gammel die som stanser ut ni billetter i forskjellige størrelser og fasonger, det andre er Fishtail Flag Frames-settet til My Favorite Things, som stanser ut bannere i tre forskjellige størrelser med rammer rundt. Her har jeg brukt billettdieen på det mørkegrønne mønsterarket (som faktisk er fra 2005) og en av diesene i MFT-settet til det lysegrønne mønsterarket. Teksten er fra Always Bring a Smile-settet til My Favorite Things, embosset i hvitt på Gumdrop Green kartong fra MFT og stanset ut med en die fra Slimline Starter-settet til MFT. Jeg har satt på tre dotter fra Papirdesign som matcher tigeren og detaljer på fuglen. 


Jeg har gått tom for de fleste av de fargede konvoluttene mine (og er helt tom for hvite konvolutter), så i det siste har jeg laget en god del av konvoluttene mine selv. Det er også en ypperlig mulighet til å skrumpe haugen av mønsterarkrester. Denne konvolutten er laget av en relativt stor rest av et mønsterark fra 2010 fra 3ndypapir. Er det flere enn meg som prøver iherdig å bruke rester? 

You May Also Like

0 kommentarer