Washi tape kort

by - 10:00

 Man trenger ikke mye utstyr for å lage kort, og disse er også raske å lage for de som trenger et i full fart. Her har jeg brukt Washi tape og kartong, stempler og et vintagemotiv. 


Kort nr 1. Kutt til hvit kartong i størrelse du ønsker - her har jeg brukt 14 x 14 cm. Deretter har jeg brukt 2 striper med washi tape og 2 med glitter tape som matcher. Jeg bretter som regel alltid tapen over kanten sånn at den sitter bedre. Om man ikke har akkurat disse så er det mange forskjellige design å velge mellom og her finner du tapene som Hobbykunst har. Deretter stempler jeg teksten nederst i høyre hjørnet og her har jeg brukt denne stempelplaten fra Mathia Design. Motivet er fra Papirdesign. For dekor kan man bruke halvperler eller splittbinders (brads). Limer så på et panel og deretter på kortbase. 



Stemplet på dette kortet er fra denne platen av Mathia Design. Her har jeg kuttet til en bit kartong som jeg har limt washi tape på før jeg har limt det på en annen bit hvit kartong hvor jeg har stemplet teksten på. 


DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer