Teholder med mal

by - 10:00

 Her har jeg laget en boks for å gi bort til ei venninne som liker te, men man kan bruke boksen til andre ting også. F.eks en pose sjokolade, eller hjemmebakte kjeks. Jeg har tatt utgangspunkt. Teposer kommer i litt forskjellige størrelser, men jeg tror jeg skal ha dekket størrelsen på de fleste. 

Jeg tok utgangpunkt i en av tag-disene til Crealies. Jeg har brukt tag nr 15 for denne boksen, men andre kan også brukes som har samme bredde (10,2 cm), eventuelt får man justere litt på malen. 

Bildet er fra Pion og jeg har stanset ut med sirkeldies. Pyntet med små roser fra Papirdesign. 


Jeg brukte Bazill som base og ark fra Carta Bella

Kutt kartongen i størrelsen 18,5 cm x 22,2 cm. Score på 6 cm på alle sider- se bildet under. Kutt der hvor jeg har satt en oransje strek og lim sammen boksen. 






For å skjule brettene litt så limte jeg brettene på baksiden av tag'en 



Her ser du at hvordan tag'en ser ut på fremsiden, brettene vises ikke da de er på baksiden av tag'en


Stans ut to tag'er og lim fast på begge sider og dekorer med scrappeark på forsiden og sidene av den lille boksen. 





You May Also Like

0 kommentarer