Veske i gull...

by - 12:00

 ... ikke ekte gull altså...




Diesen jeg har brukt i dag er fra 
CRAFTERS COMPANION
Denne pakken inneholder 13 dieser og heter 
ORGANISER DIMENSIO
NALS DIES
 Vesken lukker jeg med to små magneter mellom panelene 





Med dette sette kan du lage mye smart og flott
Jeg tenker mitt neste prosjekt med denne pakken med dieser blir å lage meg en liten organiser /arkivmappe til alle bursdagene og merkedagene vår familie har gjennom året




Inni vesken er det to lommer med plass til både kort og penger feks
Gratulasjonsstemplet er fra 
MATHIA DESIGN 
"Bursdagstekster"

Det flotte mønsterarket jeg har brukt i dag er fra 
PRIMA
"All the flowers"
Et ark med nydelig gulldekor 

Diesen som er på fronten er en fin,gammel diese fra 
PAPIRDESIGN


Ønsker dere alle en flott pinsehelg

-Helle-

You May Also Like

0 kommentarer