2 kurver med mal

by - 10:00

 Disse kurvene er ikke kompliserte å lage og kan lages i mange forskjellige størrelser. Jeg har lagd 2 og hvorfor ikke fylle de med favorittgodisen til mottaker - eller putte litt andre småting i burvene. 




Jeg har tatt bilder av bare den minste kurven under produksjon, men begge to limes sammen på samme måte. 



Jeg begynte med og lime ark i hvert hjørne. 



Deretter folder jeg kurven sammen sånn som bildet under. Jeg lager et lite merke rundt der hvor delene overlapper hverandre



Det blir enklere å finne ut hvor man skal ha lim eller tape før man limer sammen. 



den delen som er på innsiden tar man på lim og kurven blir sterkere. 



Jeg har ikke målt hvor bred håndtaket er, men brukte en passende rest av kartong og limte på en stripe med en rest av arket. 


På begge kurvene har jeg brukt ark fra denne blokken fra Prima


Bildet jeg har brukt på den rosa kurven er fra Pion

Stemplene er fra Mathia design. 

sommerfuglene er fra et av arkene i blokken som jeg har klippet ut






You May Also Like

0 kommentarer