Et grønt vennekort

by - 10:00

 Jeg har en del farvet Bazill liggende så denne gangen ble det et grønt kort. 

Har brukt ark fra Prima (6" x 6" blokk), stempel fra Mathia design, blad dies fra Papirdesign. Jeg har brukt en doilie jeg har liggende, men Hobbykunst har flere typer her

Blomster for dekor kan man finne her, og sommerfuglene har jeg klippet ut fra et av arkene i samme blokken som jeg har brukt av. 



Ikke ofte jeg dekorerer på innsiden, men når jeg bruker farvet kartong så syns jeg det er greit å lime inn et skrivefelt. Jeg fant et 6 x 6 ark i restekurven min som jeg kuttet til som panel. Hadde stanset ut to blad fra diesen jeg brukte på forsiden så jeg kuttet de i to og limte de inn på innsiden. Sommerfulgen limte jeg i skjøten i hjørnet. Pyntet med litt halvperler. Limte også en stripe med washi tape på det grønne pyntearket før jeg limte på det hvite arket. 




You May Also Like

0 kommentarer