Julirelease fra My Favorite Things

by - 16:00

Hei og hopp! Elin her i dag. I dag kom julireleasen til My Favorite Things ut, og jeg har faktisk laget en haug med kort med releasen allerede. 


Det er ingen hemmelighet at jeg er svak for motivene til Stacey Yacula, jeg digger pingvinene og de andre dyrene, både de som kommer i clear-format fra My Favorite Things, men også gummistemplene til Purple Onion Designs med Staceys herlige stil. 


Jeg fargela pingvinen min med Copics og stanset den ut med tilhørende diesett og la noen ekstra die cuts bak for ekstra dimensjon. Jeg brukte en maske til å sverte rundt med fire farger Distress ink (Blueprint Sketch, Mermaid Lagoon, Cracked Pistachio og Twisted Citron) og limte pingvinen nede til høyre på kortet. 


Jeg svertet en bit hvit kartong med Distress ink i fargene Worn Lipstick, Spiced Marmalade og Squeezed Lemonade og stanset ut Happy birthday fra den. Jeg stanset ut skyggen i hvitt og selve ordene noen ganger ekstra for å lime under skyggen for dimensjon. Til slutt satte jeg på en hvitembosset tekststripe og noen paljetter, før jeg dekket ballongen til pingvinen med Glossy Accents. 


You May Also Like

0 kommentarer