Sommergaveboks

by - 10:00

 

Jeg har kjøpt inn litt godis for å lage en liten sommergave til noen av mine venner.

Stemplet jeg har brukt er fra Papirdesign og det finner du her


Jeg lagde boksen i utgangspunkt etter Lettersize kartong siden jeg har en god del liggende fra et kjøp jeg gjorde for en del år siden. Men har du ikke lettersize kartong så kutt kartongen så den er 8,5" x 11". 

Jeg har scoret på 4,5" fra begge kortsider, og på langsiden har jeg scoret 2" fra begge sider. 

Kutt inn fra begge langsider som vist på bildet under. 




Ta lim på den minste flappen og lim fast



Deretter tar du lim på den lange siden og limer fast. 



Boksen ser sånn ut og da er det bare å dekorere med scrappeark. 


For å få boksen stødig så har jeg limt på både panel og scrappepapir denne gangen. Jeg har vært heldig og fått dekorert boksen på forsiden/baksiden og på sidene med et halvt scrappeark. 


Fyll boksen med hva du vil og gi bort i gave. 




You May Also Like

0 kommentarer