You make me smile

by - 09:00

Hei og hopp! Elin her i dag, med nok et kort med et motiv fra hÄnglar & Wings. Denne gangen er det et meget enkelt kort. 


Jeg fargela motivet mitt med Copics i friske sommerfarger og bestemte meg for å klippe det ut med en liten hvit kant ytterst. Jeg har brukt en platedie på turkis kartong fra Maja Design for å lage struktur, så brukt en rektangeldie med juksesøm fra My Favorite Things for at panelet skulle få en fin kant. Jeg tror dette er det mest brukte diesettet jeg har, jeg bruker det til nesten hvert kort jeg lager. 


Jeg limte det turkise panelet med 3D-teip til kortbasen. Jeg stemplet en tekst fra samme stempelsett som jenta med turkis blekk på en utstanset billett og limte den også med 3D-teip. Jenta limte jeg på så hun sitter på hjørnet av billetten, med 3D-teip på det som henger utenfor billetten, så også hun skulle få høyde opp fra resten. Til slutt pyntet jeg med et par paljetter fra Pretty Pink Posh. 

You May Also Like

0 kommentarer