Kort og tag med ark fra Ciao Bella

by - 10:00

 Ciao Bella har utgitt en serie med ark med musikk som hovedtema og jeg syns de er så fine og tøffe. Jeg har lagd 2 kort og en tag med disse arkene. 


Jeg har brukt følgende ark: Cards and tags blue note, og Cards Blue note

På dette kortet har jeg kuttet av en del av den delen med broen på, og så har jeg kuttet ut trompetspilleren fra en av tag'ene og limt på arket. Tok på en stripe med washi tape på venstre kant av arket. Stemplet tekst fra Mathia Design. 


På tag'en har jeg bl.a bruk glittertape fra Rayher. Tag'er kan du også finne i flere størrelser her



Her har jeg kun stemplet tekster (Mathia design stempler) på arket og limt på Gratulerer med dagen som er stanset ut med en dies fra Papirdesign. 


DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer