Dobbel Kvikklunsj kort med mal

by - 10:00

 Jeg har laget et dobbelt Kvikklunsj kort og malen står lengre ned i bloggposten. 

Til bretteprosjekter har jeg begynt å bruke Bazill smoothie classic white. Det er bedre å score på kryss og tvers av kartongen uten at den brekker. 

På dette kortet har jeg brukt dette arket fra Pion. Motivet er på forsiden og kristorn er på baksiden. Innvendig har jeg brukt dette arket.

Rammedies er fra StudioLight, og blad dies er fra samme leverandør

Blomster fra eget lager, men Hobbykunst har mange forskjellige varianter her. 

God Jul stempel er fra Mathia Designstudio 



Kutt kartong i størrelsen 13,4 cm x 29,4 cm
Score på 7 cm - 8,2 cm - 18,2 cm - 19,4 cm 



Kutt 2 biter som er 4,2 cm x 7 cm. Score på 1,5 cm og 2,7 cm


her er kartongen kuttet og scoret. 


2 biter klare til å limes 



Lim bitene på innsiden av kortet på den siden som er nærmest den korteste siden 


Deretter har jeg limt mønsterark på innsidenfør jeg limer fast de to flappene mot den delen som er 7 cm bred. Trenger ikke mønsterark på den delen som er hvit på bildet her. Det vises ikke uansett. 



Før jeg limer ark på utsiden av kortet så limer jeg fast et bånd. Man kan også velge å bruke kartongstripe og magnet om man vil. 






You May Also Like

0 kommentarer