Høst

by - 10:52

 Nå er vi inne i årets første høstmånede, og da måtte jeg bare dele dette kortet jeg har laget til en som fyller 60 i høst. Jeg lagde dette rett før høstnyhetene kom inn til Hobbykunst. Så jeg har ikke fått med meg  nyhetene på kortet mitt. Er det ikke mye fint?


På dette kortet har jeg brukt kraft kartong som selve kortbase, , oransje kartong og et gammelt mønsterark jeg hadde liggende. Ellers har jeg nok en gang brukt denne diesen fra Studio Light som har blitt en stor favoritt hos meg. Rammen rundt bilde er også en dies fra Studio Light som desverre er utsolgt men Papirdesign har en som du kan fint bruke. Gratulerer er stanset ut med denne diesen fra Papirdesign. Ellers har jeg brukt  hamp trådblomster og annen pynt. 


Ønsker deg en fortsatt fin dag!

DT Janne

You May Also Like

0 kommentarer