Julekort og pakkelapper Pion

by - 10:00

 Her har jeg 2 julekort og 3 pakkelapper som er laget av motiver fra dette arket


Startet med å lage pakkelapper og brukte dies fra Studiolight.


Deretter brukte jeg rester og lagde et enkelt slimlinekort. Jeg kutter en bit kartong i 21 x 21 cm og deler på midten. Dies er fra Papirdesign og jeg har lagd små prikker av glitterlim som snøfnugg og har også brukt litt glitterlim på trærne




På dette kortet har jeg brukt baksiden av dette arket og dette. God jul dies er fra Papirdesign, snøfnugg fra Rayher. Jeg har også brukt glitterlim på snøkrystall, rose og inni midten på blomstene på mønsterpapiret. Dette for at det skal bli litt mere liv i kortet. Glitterlimet jeg har brukt er noe jeg har fra flere år tilbake, men Hobbykunst har disse fra Rayher




You May Also Like

0 kommentarer