Halloweenpose

by - 10:00

 

Hva med å lage en Halloween godispose til en god venn? Jeg har gjort klart noen poser som jeg skal gi bort når det nærmer seg Halloween. Siden jeg ikke får møtt de 31. oktober så blir de levert noen dager før. Her har jeg laget en variant med kartong, ark og diecuts og en sort papirpose. 

brukte rester fra ark fra Carta Bella som jeg brukte på det forrige Halloween prosjektet. Posen er denne som Hobbykunst har fra Rayher. Halloween dies og Echo Park diecuts  

Brukte litt rester av Bazill i to forskjellige farver i tillegg til arket. Tok bare å kuttet striper og brukte en saks for å kutte inn så det ser ut som en vimpel. Jeg tar det bare på feelingen. Bannerne er festet med en klips som jeg fant i skuffen, men det er samme type som finnes i nettbutikken her - bare i mindre størrelse. Kan også bruke disse fra Tim Holtz





You May Also Like

0 kommentarer