Turkise kort

by - 10:00

 I sommer satt jeg og ei venninne og lagde en del bakgrunner og jeg hadde kjøpt meg en Gelliplate som jeg ville prøve. Jennifer McGuire har flere videoer på Youtube som vi satte på og kikket på mens vi lagde bakgrunner. Her har jeg brukt en Distress Oxide (pute) farve og dekket gelliplate med og brukte en brayer og fordele farven utover. Deretter la jeg kartog over og fikk overført farve. Bakgrunnen ble litt småprikkete fordi farven fordelte seg litt forskjellig utover gelliplate. Når farven på kartongen hadde tørket så tok jeg en stensil fra Studio Light og den samme farven og brukte svamp eller du kan bruke børste. 

På første kortet brukte jeg denne stensilen fra Studiolight, og så stanset jeg ut Gratulerer fra en dies fra Papirdesign i 3 utgaver og limte oppå hverandre. Sommerfuglen er fra Rayher




På dette kortet har jeg brukt stensil fra Tim Holtz, glitterpaste fra Izink, og dies fra Papirdesign


DT Sissel Anita






You May Also Like

0 kommentarer