Boks til 9 Ferrero Rocher sjokolader

by - 10:00

 Jeg fant en boks på Pinterest i bloggen til Djudi's scrap og jeg lagde en litt mer clean and simple variant enn henne. Jeg har brukt sølv glitter kartong som jeg hadde i scrappelageret mitt :), men Hobbykunst har forskjellige typer og farver her. 

Jeg har brukt dies fra Rayher og kuttet vekk toppen. Begge panelene som er på toppen av boksen er satt på 3D puter så de bygger litt i høyden og i tillegget er motivet satt på 3D pute. Jeg kuttet ut en sirkel med en rund dies som er like stor som motivet, men man kan lime det på kartongen og klippe rundt om man ikke har riktig størrelse på dies eller punch. 







Mal til boksen

Målene står under bildet, og kutt inn der det er røde streker. Når man bruker glitterkartong så kan det være best å bruke flytende lim da tapen kan løsne. Brett til boks og lokk og dekorer etter eget ønske. 

DT Sissel Anita








You May Also Like

0 kommentarer