Pakkelapper

by - 10:00

 

Her kommer en bloggpost med litt forskjellige varianter av pakkelapper. Først ut er disse: 

Tag'ene har jeg kuttet til selv og limt på doilies som er litt bredere enn tag'en og kuttet vekk det som er til overs. Limte på doiliene med limstift så de ligger helt flatt. Deretter stemplet jeg tekst fra en av platene til Mathia Design og jeg brukte rød Stazon. Jeg festet rød bånd og en sølvtråd som jeg hente et snøkrystall i. 



Når jeg lager pakkelapper så prøver jeg å bruke opp litt restekartong og eventuelt restepapir. 
På denne har jeg brukt papir fra Pion, julesokk fra Simply creative og bånd/hamptau. Dies er fra Papirdesign. 




Her er en enkel pakkelapp med restekartong og glitterkartong. Dies er fra Papirdesign. 




Her har jeg brukt rester av juleark fra Papirdesign, men motivene er fra denne blokken fra Prima. Dies er fra Papirdesign. 










You May Also Like

0 kommentarer