Pynt av batterilys

by - 10:00


Lys som går på batteri er populært og de blir mer og mer naturtro. Jeg fikk to lys i bursdagsgave og de føles ut som om de er lagd av stearin. Jeg tenkte at det kunne være fint å dekorere de og jeg har laget et lys i juleutgave. Tenker å ta av mavebåndet når julen er over og lage et i vintertema. Her er hvordan jeg har dekorert mitt: 

Fant en stripe med rød kartong på pulten etter et annet prosjekt og kuttet en stripe fra dette arket fra Papirdesign som er litt smalere og limte på kartongen. Derette klippet jeg ut to julestjerner fra dette arket fra Crate Paper inkl blader og limte på. I midten av julestjerna brukte jeg glitterlim og limte strimle fast rundt lyset. Viktig å ikke lie på lyset med ha mavebåndet litt lengre så man limer kartong over kartong/papir. 




DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer