Sjokoladehilsen til jul

by - 09:00

 


Har du en favoritt dies? Eller kanskje flere? En av mine favoritter siden jeg startet med å lage kort er denne God jul og godt nytt år diesen fra Papirdesign. Den passer på kort, på sjokolade esker, i en planner - ja på det meste vi kan finne på innen papirhobby.



På dette kortet har jeg brukt mal fra Stampartic, basen er Ivy fra Bazzill, og mønsterarket er Poinsettia Lane fra Heidi Swapp. På mønsterarket har jeg brukt Glossy Accent, dette gir en skinnende effekt og den blir også litt hevet. Bakgrunnen på diesen er stanset ut i gull kartong, jeg er veldig glad i gull til jul - både gull og glitter. For å lukke kortet kan du bruke magneter, eller bånd slik jeg har gjort - jeg har brukt dette fra Rayher og klippet det slik at det ble smalere. Husk å lime på dette før du limer på panelene.



- DT Tine -


You May Also Like

0 kommentarer