Planning. Del 2

by - 09:00

 I mitt forrige innlegg skrev jeg litt om planning som gikk på hva slags planningbok jeg har, og de månedelige/ukentlige sidene jeg hadde i min Maggie Holmes planner


Det som er så fint med denne planneren er at det er så greit å styre litt innholdet her. Med denne pakken med løse ark er det bare å la fantasien løpe og lage egne sider. Og som den liste personen jeg er ble det forskjellige lister. Noen er til januar og andre på årsbasis. Så de er bare å flytte bakover i boken ettersom året går. Noe som er veldig inn for tiden er månedens bingo så det har jeg også med for første gang.  


Her ser du bingoen min. Veldig greit å bruke slike eller slike tusjer til å markere når en har oppnådd noe i bingoen. 

Her ser dere de forskjellige listene jeg har så langt:


Her må en bare finne ut hva slags lister som passer for en.


Har for tiden gående et prosjekt hvor jeg skal lage all verdens mat og tar for meg ulike lands retter. Da er
det greit å holde styr på hvilket land som jeg har vært igjennom.


Har man hus er det alltid noe som må gjøres og da er det greit med en slik side.


Greit med oversikt over leste bøker.


Oversikt over tv-program jeg ser på i løpet av 2022.


Oversikt over sette filmer i 2022.


Som den scrapperen jeg er må jeg alltid ha en oversikt over det jeg skal lage.


Her ser dere noen av mine favorittprodukter til bruk i planningen min.











You May Also Like

0 kommentarer