Tagkort med ark fra 49 and market

by - 10:00

 

Kuttet to tag'er med denne diesen fra StudioLight. Det som skal bli baksiden av kortet har jeg laget en score linje som vist på bildet under tagkortet- det gjør at jeg kan brette ut kortet enklere for å skrive. 





Arket jeg har brukt fra 49 and Market er dette. Kuttet 2 deler en fra forsiden og en fra baksiden. Når jeg skal stanse ut en spesiell del av arket så limer jeg fast diesen med Washi tape for at det skal kutte akkurat der jeg vil. På innsiden av kortet så kuttet jeg av den øverste delen av tag'en som jeg lagde fra baksiden av scrappearket og jeg har limt inn et skrivefelt og stanset ut en banner tag fra denne disen fra Simple and Basic. Stemplet med tekst fra Mathia design. 



Dekor på kortet som jeg har brukt er: 

Bilde fra Pion design

Mathia blomster og roser fra Papirdesign

Antikk gull stjerne fra Papirdesign

Brunt bånd og hamptau


DT Sissel Anita

You May Also Like

0 kommentarer