Vi ønsker deg lykke...

by - 09:00



"Vi ønsker deg lykke
Vi ønsker deg hell
Dra stolt ut i livet
og tro på deg selv"

Denne teksten er på en av 
PAPIRDESIGN
sine stempelplater som heter 
PD1900287 Konfirmant

Papirdesign har i tillegg til fine stempeltekster et stort utvalg av
DIESER
I dag har jeg, i tillegg til den lille bunaddiesen,
PD16201 Bunad,
brukt  tekstdiesen 
PD 1900250 Gratulerer 15

Til kortbasen har jeg brukt en die fra 
STUDIOLIGHT
Den jeg har brukt i dag er det tomt for,men 
DENNE
er minst like fin 
MØNSTERARKET
heter 
NORDLANDSBUNAD
og finns i både blå og grønn
Inni kortet har jeg stemplet den fine teksten
Jeg har også brukt en flott 
die med teksten
SJEKK VIPPS





Ønsker dere en flott mai-helg
Håper vi kan få litt sol og stigende temperatur her i nord snart

-Helle-


You May Also Like

0 kommentarer