Kort & konvolutt m/mal ...

by - 09:00



Hvis vi ikke har konvolutter som passer, så kan vi jo lage de sjøl...
I dag har jeg mal til konvolutt som passer til kort

som måler 9 x 20 cm 




Start med et ark etter mål på bildet eller et A4- ark 
🠟









Skraverte felt skal klippes bort





Brett og lim sammen 
Jeg tegnet rundt et lokk for å få rundet hjørnene
og
til instikket til kortet






4 lag mønsterpapir, 4 lag kraftkartong 
2 splittbinders og litt hyssing blir til lukkingen på konvolutten












Bryllups-sesongen er i full gang, og jeg har laga et kort til 
to jenter som skal gifte seg
Basen til konvolutten er av kraftkartong 
Mønsterarket er en rest fra 
Kaisercraft
Alle blomstene jeg har brukt i dag er fra 
Papirdesign
Segl sett og voks finns i flere varianter og farger i butikken
Jeg har mikset hvit og rosa som gir et marmorert inntrykk
Dieser brukt på kortet er fra 
Papirdesign , Herr & Fru
Rosa paljetter 

- GOD HELG-
-Helle-









You May Also Like

0 kommentarer