Ny ark fra Simple and Basic

by - 14:53

 Disse mønsterarkene er så nydelige at det kreves ikke mye for å lage flotte kort 





På et av arkene i denne pakken er det 4 blomsterkranser
Det er av disse jeg har lage dagens kort som måler
15x 15 cm



Basen til mine lager jeg av
Bazzill Smoothies "Coconut swirl" som er uten struktur
En veldig fin dyp rød kartong er brukt til panel
Og en herlig avocadofarget kartong fra Rayher

Har du sett de fine diesene som 
Carlijn Design selger hos Hobbykunst ?
I dag har jeg brukt en av rammene fra dette 
Square dies -settet for å lage den tynne rammen

Tekststripene jeg har på kortene er fra 
Papirdesign

Til disse kortene har jeg brukt ark fra 
"Beautiful roses" 
12x12 papirpakke
De fås også kjøpt i blokk som er 6x6 cm
SÅ SØTE

Jeg bare måtte lage maken kort i miniutgave 





Nyt novemberdagene 
-Helle-


You May Also Like

0 kommentarer