Herlige nyheter ...

by - 12:36

 Nå har  HOBBYKUNST gjort det igjen 
8 nye stempelplater er på plass i butikkhyllene 
MATHIA DESIGN
Det er hverdagstekster, gratulasjoner, tekster til jul,bakgrunnstekster og du kan finne både Martine og Morten der, 2 kule ungdommer ...
Hvis du vil sikre deg noen av disse, så tror jeg du må ta turen til Karihaugen eller ile innom nettbutikken 😉



I dag har jeg bare brukt tekstene fra nyhetene sammen med 
GARDEN GRANDEUR SLIMLINE 
som er lag-på-lag stensiler
Så enkle å bruke at dette ble jo en lek 


På dette kortet 🠉har jeg bare brukt to stempelputer, en grønn og en blå
Når jeg stempler lag på lag, så blir fargen mørkere og mørkere for hver runde
Enklere kan det vel ikke bli 
Teksten er fra 
MATHIA DESIGN HK23004 "Ut på tur"



På dette kortet har jeg tre ulike farger 
Og tekststemplet fra 
MATHIA DESIGN HK23005 "Alt mulig"



Tekststemplet på dette kortet er fra 
MATHIA DESIGN HK23007 "Typograf"

Stempelfarger som jeg har brukt i dag er 
Gule og orange er fra 
INKON3
Røde/rosa er fra 
DISTRESS INK 
Så her er det bare å prøve seg fram, bruk det du har 

Til tekster bruker jeg alltid 
VERSAFINE CLAIR 
Enten fargen NOCTURNE eller ACORN
Mitt viktigste verktøy foruten 
SKJÆREBRETTET
 er 
STEMPELPLATTFORMEN MIN

Noe du lurer på ?
Spør ivei 😊

Husk den
"BLÅ JULEUTFORDRINGEN"
 vi har i gruppa vår på Facebook

Ønsker dere en god scrappehelg...
-Helle-


You May Also Like

0 kommentarer