Invitasjonskort til bryllup

by - 10:00

Invitasjonskort til bryllup skal man kanskje lage mange av så greit å ikke lage for avanserte kort. Her har jeg brukt ark fra Maja Design Valentines day og Anniversary. 

Jeg har kuttet Bazill i 11,5 x 11,5 cm og brukt hjertedies fra Papirdesign og kuttet ut litt på skrå. Jeg bruker washi tape for å feste diesen på kartongen før jeg kutter så jeg får plassert den der jeg vil. 

Jeg kuttet arket Valentines day litt mindre enn Bazill og så limte jeg de to bitene sammen. Arket Anniversary er kuttet i 12,5 x 12,5 cm. Jeg har brukt 3D puter og limt den delen med hjertet på Anniversary arket. Deretter har jeg også brukt 3D puter på Anniversary arket også før jeg limte det på kortstammen. 

Stemplet er fra Mathia Design plate nr HK23005

Invitasjon er limt på med 3 mm 3D puter og Vi gifter oss har jeg brukt 1,5 mm puter fra StudioLight. 

Og så har jeg pyntet litt med halvperler på 3 steder




DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer