Morsdagskort og gaver

by - 10:00

Jeg har laget et papirposekort og gaver til morsdag


Arkene jeg har brukt er fra Maja Design - Celebration og Anniversary
Bladdies jeg har brukt er fra Crafters Companion Gemini
Blomsterdies fra Simple and Basic
Rammedies på Toffifee fra Crafters companion
Oval rammedies på papirposekortet fra Spellbinders
Blomster fra Papirdesign
Stempler fra Mathia Design

Papirposekortet har jeg bare brukt en hvit papirpose som lå på pulten min, men man kan bruke mange forskjellige typer. Hobbykunst har forskjellige typer her
Jeg har limt ark på både forside og bakside, men bare forsiden er dekorert. I tillegg har jeg laget en tag for å skrive på og den kutter jeg litt mindre enn papirposen. Har brukt litt rester på forsiden på toppen og bunnen. Før jeg limer på remsen på toppen så har jeg limt fast en liten bit bånd som da blir delvis skjult bak papirbiten. 



Til Toffifee esken har jeg brukt denne malen vi har i bloggen fra tidligere. 


I tillegg dekorerte jeg et elektrisk lys, syns det er best å bruke når man skal dekorere for da slipper man å bekymre seg for om papirpynten skal ta fyr. Motivet er fra Pion Design og Hobbykunst har mange forskjellige motiver man kan bruke her. Her har jeg kuttet en stripe med mønsterpapir i ca 6 cm bredde og brukt en litt bredere stripe med kartong. Når jeg limer på mavebåndet så limer jeg kun i skjøten med en overlappende del så man kan trekke mavebåndet av og bytte ut med et annet til f.eks jul eller påske. Skjøten er skjult bak motivet. 

  

DT Sissel Anita














You May Also Like

0 kommentarer