Helmer til lading - en LO

by - 10:00

 

Jeg er så heldig å ha en katt i naboleiligheta som av og til kommer på besøk, og av og til legger han seg til å sove et par timer og denne gangen holdt han rundt ladeledningen til mobilen min. Syns det var så bra motiv at jeg bare måtte scrappe det. Katten heter Helmer og er verdens søteste nabo :) Alltid koselig når han stikker innom. 

Her har jeg brukt 2 ark fra Maja design for å matche farven i pelsen. Hovedarket er fra Bohemian Harmony serien. Var så bra at det var en blå blomst på arket også som passer med den blå ladekabelen. Jeg prøver alltid å hente litt farver fra motivet når jeg scrapper og så liker jeg at det ikke er så mye på sidene for jeg må få mest mulig sider inn i albumet ellers flyter det over :) 

Brukte så en restebit fra Tranquility fra Autumn Poem serien. Både forside og bakside. Jeg er i en periode nå når jeg prøver å bruke mye rester til f.eks dekor på LO'er - ellers flyter resteboksen over også. Og så tok jeg en liten rest med et annet ark og lager små flaggfaner. Teksten Slow down, enjoy life er den overskuddsstripen på hovedarket.Bokstavene jeg har brukt til tekst er fra lageret mitt og er gamle, men Hobbykunst har mange fine alfabet her. Har pyntet med enamel dots fra Simple and Basic. 



DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer