Kort med elefant

by - 10:00

 Kutt kartong i størrelsen 6" x 12" og score på 2" - 4" - 8" og 10". 

Kutt en bit som er 4" x 6" som blir forsiden. Jeg har brukt følgende ark fra Papirdesign

Rosehage, Skjør og vakker og Hageblomster

Stempel jeg har brukt er Mathia Design

Motivet er fra klipparket Glade elefanter fra Hobbykunst

dies jeg har brukt er en gammelt sett jeg har hatt i mange år, men Papirdesign har kommet med en som ligner her


Bretter kortet og begynner å lime på ark og panel på 3 av de smale feltene. Ikke lim noe på det smale delen som er helt til venstre. Der skal man lime den løse biten på til slutt. 


Lag også et skrivefelt i midten


Jeg har også limet mønsterpapir på den midterste delen på baksiden, men ikke på de smale feltene

Dekorer den delen som er 4" x 6" og Lim den på så den blir kant i kant på venstre side med den smale delen på hovedkortet som ikke er dekorert. 


Jeg har stemplet tekst fra Mathia Design på restekartong fra panelene og limt på 2 av delene. 
Jeg har brukt plate Nedovertekst til dette. Dekorerer med litt halvperler her og der. 




DT Sissel Anita






You May Also Like

0 kommentarer