2 washi tape kort

by - 10:00

 Jeg liker å lage litt enkle Washi tape kort innimellom for å få brukt litt av tapen jeg har liggende. Men det hjelper ikke at Connie sender med meg mere tape og ber meg om å lage noe. Forsvinner ikke så mye av min egen tape på det viset. Men tapen var så fin så her har jeg lagd 2 forskjellige kort fra to forskjellige tape sett. 

Første kortet har jeg brukt 3 av tapene fra dette settet: 


I tillegg har jeg brukt stemper fra Mathia Design og gull halvperler. Som panel på kortet har jeg også brukt gull speilkartong



På kort nr 2 har jeg brukt dette settet: 


Jeg bruker å ta tapen rundt på baksiden og her ser dere hvor mye jeg tar på baksiden. Liker at det skal sitte ordentlig og en taperull har så mange meter at om man tar i godt så har man mye igjen 


Jeg limer så på panel, her har jeg tatt 2 stk panel med noe restekartong jeg hadde liggende. 
Hallo diesen er fra Kaboks, og blomsten er fra Papirdesign. Bladet er fra Spellbinders og jeg har brukt gullperler som er de samme som på det første kortet. 


Begge disse kortene er raske å lage og man kan lage flotte bursdagskort eller bare en hilsen til en venn/venninne. 

DT Sissel Anita

You May Also Like

0 kommentarer