Brettekort til konfirmant

by - 10:00

 Brettekort er populære så her har jeg laget et som kan brukes til en konfirmant


Kutt kartong i størrelsen 15 x 22 cm 

Score på 5 cm - 8 cm - 14 cm og 17 cm på den lange siden


Jeg har brukt ark fra Papirdesign sin serie Verdifull. Følgende ark er brukt: 

Ydmyk og tøff - både forside og bakside på forsiden av kortet

Vårglede - forsiden (med sommerfugler) av arket brukt på baksiden av kortet

En liten rest av baksiden av arket Skjør og vakker ble brukt på 2 av de smaleste feltene på baksiden av kortet 

Lagde også et smalt skrivefelt i midtfeltet på baksiden av kortet. 



Til dekor på kortet har jeg brukt stemplene Martine fra Mathia Design. 

2 av sommerfulglene fra klipparket Blomsterklipp er også brukt

I tillegg har jeg brukt hvite halvperler i forskjellige størrelser


Her har jeg bilder av kortet som er mer utbrettet for lettere å se de forskjellige feltene



DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer