Tusen takk for hjelpen hilsen - Du er en engel

by - 10:24

Denne gangen har jeg prøvd meg på en liten "Takk for hjelpen pose", med plass til en liten hilsen. Ofte sier man "Du er en engel", når noen har hjulpet ekstra til. Da passer det godt med en av Hobbykunst sine engler fra klippearket Engledilla i pastell.



Bakgrunnsarket er fra LemonCraft sin nydelige - Sunny Love kolleksjon. Disse arkene er egentlig så nydelige at de trenger egentlig ikke masse pynt. Her er det også klippet ut rester av blomster og blader fra arket jeg brukte. De er formet litt og montert med 3D puter for å skape dimensjon.


Den lille lappen på posen har teksten "Tusen takk for hjelpen. Du er en engel". Dette er skrevet ut fra PC på kartong og dieset ut.


På vingene til engelen, i håret, fuglen og bølgene har jeg brukt litt Stickles med holografisk hvit glitter. Dette er ting som jeg brukte mye da jeg startet å scrappe, men som det er fint å ta fram igjen for å skape litt glittereffekt på papirene og blomstene.


Selve posen, er en enkel pose som jeg har montert håndtak på. Du kan også finne ferdige poser med håndtak i butikken.


Baksiden er enkelt pyntet med samme arket fra  LemonCraft sin nydelige - Sunny Love kolleksjon. og Stickles med holografisk hvit glitter. 

Ønsker dere en riktig fin uke videre.

You May Also Like

0 kommentarer