Gratulerer - til brudeparet - klippark Elegante blomster

by - 10:00

 Arket jeg har brukt er baksiden av Blue rose romance fra Reprint. Motivet er fra arket Elegante blomster, og blomster derfra kan også brukes til f.eks kondolansekort.Stemplene som er bruk er fra følgende plater Hurra for deg og Alt mulig plata. Gratulerer er bare stemplet på en hvit restekartong rett ved kanten. Deretter kutter jeg til i overkant sånn at det blir passe i forhold til teksten. Her har jeg bare tatt en saks og klippet i hver ende - og det bruker jeg ofte for det er enklest. 

Rammedies er fra Spellbinders. Jeg har som regel stanset ut motiv som den ovale delen, men bildet på diespakningen brukte den med hulldiesen. Når jeg stanset ut den midterste delen så tok jeg å festet begge diesene fast på kartongen med washi tape. Finner som regel en tape som ikke er alt for sterk i limet sånn at kartongen eller bildet blir ødelagt når jeg er ferdig med å stanse ut. Pyntet også med halvperler


DT Sissel Anita

You May Also Like

0 kommentarer