Nye klippark og stempler - julekort

by - 10:00

Hobbykunst kom med nye klippark og 8 nye stempelplater på messa i helga og jeg har satt i gang å lage noen julekort av disse. 

Først ut er et ark fra 49 and market som jeg har brukt på både forsiden og innsiden. Stemplet er fra platen varme juleønsker og fuglen er fra klipparket Skogsdyr. Spredte litt bling rundt omkring på de åpne feltene. 


På innsiden limte jeg en del av arket og limte på en oval sirkel som jeg stanset ut av en gammel dies jeg har. Bare bruk hvilken som helst rammedies 


På dette kortet har jeg brukt samme arket fra 49 and market som det over og stemplet er også fra samme platen som første kortet. Motivet er fra et av arkene til StudioLight og så limte jeg på et trehjerte jeg hadde liggende på pulten. Pyntet med hvite julestjerner fra Papirdesign. 



Her har jeg brukt en rest av et StudioLight ark som hadde den lille reven stående ved et tre. Brukte et motiv fra samme motivarket som kortet ovenfor. Satte arket og bildet på en matte med sølv glitter kartong kartong som jeg hadde liggende, men Hobbykunst har en variant her. Jeg har også her brukt et stempel fra platen Varme juleønsker. 


DT Sissel Anita

 

You May Also Like

0 kommentarer