Nytt brettekort med mal

by - 10:00

 Et brettekort fra meg i dag og malen ligger lengre ned i bloggposten. 

Jeg har brukt 2 forskjellige Maja ark som er fra 2 forskjellige kolleksjoner, men som matcher i fargene. Den ene er Lovely fra Denim and girls og den andre er Exotic plants fra Tropical garden. 

Bildet er fra klipparket Ungdom. Rammedies er fra Spellbinders. Jeg har brukt nedovertekst fra Mathia Design inni kortet og Hurra for deg er fra Hurra for deg

Dekorert med halvperler og blomster fra Prima 


  

 


Mal

Kutt kartong i størrelsen 15 cm x 21 cm

Score på 3 cm og 10,5 cm.

 Kutter mønsterark ca 2-3 mm mindre enn hver del av kartongen alt ettersom hvor bred fargekant (av kartongen) jeg vil vise. Så for eksempel den delen som er 3 cm bred så velger jeg å kutte arket 2,7 eller 2,8 cm brede og 14,7 eller 14,8 cm høye





DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer