Kakaoeske med mal

by - 10:00

Nå kommer høsten og man får lyst på varme drikker - og her har jeg laget en boks som rommer 2-3 poser med kakao og en sukkertøystang. Man kan istedet for sukkertøystangen legge ved en liten sjokolade eller to. 

På denne har jeg brukt papir fra Maja Design - No doubt og Comfy fra Denim and Girls serien. Motivet er fra klipparket Kaffe & te fra Hobbykunst. Pyntet med Primablomster og sirkelen er stanset ut fra dies fra Papirdesign.  




Mal: 

Kutt en del kartong i størrelsen 17,1 x 23,6 cm. Score på 1,8 cm og 3,8 cm på alle fire sidene. Kutt vekk hjørnene som på bildet under. Kutt inn der det er merket med oransje. Ha lim på de små flappene og brett sammen første laget først. De ytterste flappene limes inn når alle fire hjørnene er ferdig limte. 



Permen er 16,5 cm x 22,2 cm. Score på 10 cm og 12,2 cm


Lim på mønsterpapir og lim boksen på permen. Jeg har brukt bånd som lukkemekanisme, men kan også lage en liten lukkemekanisme med papir og magnet også hvis man vil. 

Jeg har også lagd en boks som jeg kan gi bort selv og her har jeg brukt også Maja Design ark fra serien Christmas Wonderland - Hymn og Magic gift - og brukte en liten rest fra et annet ark på den biten som er kuttet ut av denne diesen fra Spellbinders. Motivet er fra samme arket som den første boksen, og blomstene her er også fra Prima.



DT Sissel Anita












You May Also Like

0 kommentarer