Lettersize LO'er - fra Overhalla

by - 10:00

 

Jeg har en del bilder fra hjembygda mi Overhalla som jeg nå scrapper i lettersize og får de inn i album. Det dukket opp et album som var tomt i ene hylla mi så da fant jeg ut at det måtte jeg få brukt til noe. I tillegg har jeg en del lettersize kartong som er greit å få brukt litt av. Jeg liker å lage LO'ene enkle og ikke mye dill dall på de for å få flest mulig sider i hvert album. 

Her har jeg brukt et ark fra Papirdesign (baksiden) som jeg syns er så fint og en rest av et Maja Ark. Jeg har brukt noen gamle svirlstempler som har ligget i hobbyskapet mitt lenge - og nå får de lufte seg litt. De er dessverre ikke i salg. Som dekor har jeg brukt noen bling og noen sommerfugler jeg har kuttet ut fra et ark fra Kaisercraft. Det er dessverre utsolgt, men man kan bruke sommerfuglene som er på baksiden av dette arket. 



DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer