Det ønskes en riktig GOD JUL og alt det beste for det nye året.

by - 10:31

 Hvor blir tiden av? Tenk vi er kommet midtveis i november alt. Tiden vi begynner å tenke på jul. I hvertfall gjør jeg det. Så med dette kortet er min juleproduksjon i gang.

Det finnes så mye flotte mønsterark, som er vanskelig å begynne å bruke. Samme synes jeg om dette mønsterarket fra Maja Design. Så her valgte jeg å ha delen med nissene og dyra spille hovedrollen. Stemplet med en av juleplatene til Mathia Design.  Panelen bak er baksiden av det samme arket med nissene. Og så pyntet jeg. Litt i det ene hjørnet med en julestjerne jeg hadde liggende. Du kan for eksempel bruke denne diesen fra Marianne Design, eller du kan bruke dette flotte klippearket fra Hobbykunst eget design.



You May Also Like

0 kommentarer