Juledekor i tre

by - 10:00

 

Jeg hadde kjøpt Vinterhus settet tidligere og brukt det ene settet til en kuppel. Men nå har jeg tatt frem boksen med juledekor som ikke er gjort ferdig og lagde dette displayet. Jeg liker treværk veldig godt så hadde ikke lyst til å male det, men beholde det som det er. Men man kan male det om man vil. Eventuelt bare trærne og huset eller alt. 

Trekanten er den minste fra dette settet fra Rayher. Limte på delene av huset, tærne og snøkrystallene med papirlim som jeg har. Det fungerte greit det også. 



Her har jeg brukt den største og hengt opp et snøfnugg og kuler med en bit hamp tau. Fant noen treperler i 3 forskjellige størrelser og lagde en knute et stykke ned på tau biten og tredde på den lille kula. Deretter den store og den mellomste Før jeg kuttet lengden så lagde jeg en knute der jeg ville at den mellomste kulen skulle være. Tok litt lim inni kula så tauget skulle henge fast og så lim på utsiden av kula og holdt den fast i midten til den stivnet.  
Størrelsen på kulene jeg har brukt er: 10 mm, 12 mm og 20 mm 




DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer