Cover til Anthon Berg sjokoladeeske

by - 10:00

 

Her har jeg laget et nytt cover til en eske Anthon Berg sjokolader. Tok av opprinnelig cover og erstattet med selvlaget. Nå står innholdsfortegnelsen på lokket, men man kan klippe av den og legge nedi esken om man skal gi den bort så mottaker ser hva det inneholder. Denne er fin som en liten morsdagsgave og man kan stemple eller lime på "til mamma" i ene hjørnet. Men jeg har laget den i en stil som kan gis bort til en venn/venninne også. 


Mal: 

Kutt kartong i størrelsen 18,5 x 30,5 cm
Score ved 6 cm - 10,6 cm - 20,4 cm - 25 cm 



Jeg limer alltid coveret sammen med boksen med sjokolader inni så jeg ser at coveret lett kan tas av og på. Produktene jeg har brukt er: 
Sommerfugl fra klippark fra Hobbykunst



DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer