Liten melkekartong med hjerte - til Valentine

by - 10:00

Jeg har brukt samme malen som jeg lagde til julekalenderen i denne posten, bare endret høyden på boksen så den skulle gå gjennom Cuttlebug'en min. 

Arkene jeg har brukt er fra Echo park og er I pick you og Sending my love

Hjertet er fra dette settet fra Rayher. 


Her er boksen etter at jeg har scoret og klippet. 

Kutt kartong i størrelsen 15 cm x 27,5 cm. 
 Scoring på langsiden er som på opprinnelig boks, men høyden er at du scorer på 3,5 cm ved der hvor bunnen skal være og ved 1,5 cm og 5 cm på den siden som toppen er. 

Bildet med malen er fra bloggposten i julekalenderen så feltet i midten ser litt høyere ut enn på denne Valentineboksen. 





Jeg limer på mønsterark før jeg limte fast dies på den delen som blir forsiden av boksen. Jeg bruker Washi tape med ikke alt for sterkt lim.


Her er hjertet ferdig kuttet ut


Og så har jeg lagt tynn tape rundt hele hjertet og limt fast en bit overhead ark. Man kan også bruke annen type blank plast som er litt styrke i og som ikke går istykker. 


På denne boksen så brukte jeg bånd for å stenge den og brukte hulltang for å lage 2 hull. Hjertet som jeg stanset ut har jeg brukt som tag og som festes så den kommer på baksiden av boksen. 


brukte et annet ark på sidene. 


DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer