Bryllupskort i rosa

by - 10:00

 Jeg som så mange andre kjøper ting til hobbien vår som av og til blir liggende på hobbyrommet en stund før man tar det i bruk. Mye på dette kortet er sånne kjøp. Bestemte meg for å gjøre noe med det til dette bryllupskortet

Jeg har brukt 2 forskjellige ark fra Pion - det ene er brukt som panel for det var ensfarvet på ene siden og et til bakgrunn og inni mønsterdiesen. Brukte også en rest av et ark fra Papirdesign. Den delen som motivet står på har jeg brukt diesen og tegnet av og klippet ut med saks. Diesen er fra Crafter's companion

Stemplene jeg har brukt inni og på forsiden er fra bryllupsplaten til Papirdesign. Til brudeparet på forsiden er den øverste delen av et av tekststemplene. 

Motivet er klippet ut av Brudepar arket til Hobbykunst. Blomster fra Prima og Papirdesign og blad dies fra Spellbinders. Glitterhjertet er fra Rayher og har limt på noen halvperler på rammen. 



DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer