En pusete hilsen

by - 10:00

 Hobbykunst ga ut en plate i fjor med katt og hund på og jeg har bare brukt tekststempler fra denne platen tidligere så nå har jeg endelig fått lagd et kort med kattestemplet

Arkene jeg har brukt er fra Papirdesign. Jeg har brukt Eucalyptus som bakgrunn men det ser ut til å være utsolgt. Da kan man eventuelt bruke baksiden av det andre arket jeg har brukt som er Plukke blomster.  Jeg har revet av en del av arket og er limt nederst på bakgrunnsarket. 

Stemplet er Kjæledyr, både motiv og tekst er derfra og jeg har brukt Versafine Clair å stemple med - farve Fallen Leaves. Poteavtrykkene er også på stempelplata og har stemplet en sti på skrå over mønsterarkene før jeg limte fast på panelet. Diesen med Hallo er fra Kaboks. 

Oval dies som jeg har stemplet katten på er fra Spellbinders. 

Har i tillegg brukt blomst fra Papirdesign og klippearkmotivene er også derfra og fra dette klipparket


DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer