Bryllupskort

by - 10:19

Mens jeg venter på å få tak nye mønsterark fra Papirdesign så bruker jeg gjerne fra tidligere kolleksjoner også. Her har jeg brukt arket Gylne dager og baksiden av Champagne i glassene

Jeg har brukt en rammedies fra Crafter's Companion hvor jeg har stanset ut to stk. Kuttet til en sirkel med bagrunnspapiret og limte mellom de to lagene. Jeg kuttet også ut en bord med en annen dies fra Crafter's Companion og limte en stripe med glittertape på. With Love er fra Rayher og det samme glitterhjertet. Stanset ut 2 blomster fra et sett fra Craft & You og brukte også en blomst fra Papirdesign. Limte på litt bling fra Docraft. Stemplet er fra Typoskriftplaten til Mathia Design. 


inni kortet har jeg pyntet med litt restepapir og washi tape. 



DT Sissel Anita


You May Also Like

0 kommentarer