Liten kurv til sjokoladeegg

by - 10:00

Kurven har jeg laget på mal tidligere, men trengte en oppdatering da bl.a diesen ikke er å få tak i lengre.  

Jeg har brukt ark fra Reprint på fremsiden og jeg har brukt baksiden av Daffodil arket

På innsiden har jeg brukt et ark fra Papirdesign - Påskekos og jeg har brukt baksiden av det arket også

STanset ut med påskehare diesen fra Rayher, men måtte klippe av en liten bit i ene enden for å få plass på kurven. I ene enden har jeg pyntet med en blomst fra Papirdesign og stanset ut blader fra et Spellbinders sett. Brukte da rester av arket som jeg brukte på innsiden. 


Her er malen jeg brukte: 

Kurven er veldig enkel å lage, kutt kartong i 17 x 21 cm og score på alle 4 sider ved 5,5 cm
Kutt inn der det er merket med oransje og lim sammen kurven. 

Hanken er 2 cm bred og 21 cm lang. Limes på innsiden av kurven og limer på mønsterpapir for å dekke over. 






DT Sissel Anita




You May Also Like

0 kommentarer