Bestevenner

by - 10:00


 

Et venninnekort denne gang hvor jeg har brukt et motiv fra bestevenn klipparket og et stempel fra bestevenninne plata til Mathia Design.

Arkene er fra Reprint - baksiden av Flowers og en rest av baksiden av Small roses

Jeg har brukt 3 forskjellige dies, firkanten med bølgekant fra Simple and Basic, og den lille ovalen fra Spellbinders. I tillegg til bladdies fra Papirdesign

Blomster er fra Papirdesign og Prima


Bilde til kort nr 2 som er fra samme klipparket som kort nr 1 - og det samme er stemplet

Arket jeg har brukt er fra en pakke fra Simple and BasicRammediesen er også derfra. Stjernene er til overs fra et annet kort jeg lagde, og diesen jeg brukte var Rayher stjernedies. I tillegg har jeg brukt et stempel fra Stampendous i venstre kant og pyntet litt med halvperler strødd utover kortet.  



DT Sissel Anita



You May Also Like

0 kommentarer