by - 10:00

 Det kommer vel kanskje ikke som en overraskelse på mange at jeg er en rampete Telemarking som digger litt snert og humor på kortene mine. Det er jo nettopp derfor jeg begynte å designe både stempler og klippekort :-P

Her har jeg laget et kort til en som tåler litt humor, og som kan "ertes" litt.
Han blir jo tross alt 40 år...LOL


Klippearket er et klippeark jeg bare MÅTTE lage, og det finner du direkte link til her...


Tenk at et klippeark med gamle gretne gubber klarer å få meg i et så godt humør :-)

Stemplene jeg har brukt er så klart mine egne Mathia-stempler


Ellers har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign som heter "Treport - Fryd og glede"

Stjernene er noe gammelt jeg fant på et chipboard klistremerkeark fra American Craft som er gått ut for lenge siden, men vi har mange andre stjerner i butikken blant annet et av mine favoritter som du finner her!

Håper du blir inspirert til å lage mange humorkort fremover, og ta gjerne en titt på alle de herlige klippearkene som finnes i nettbutikken vår her!

Kreativklem fra Connie

You May Also Like

0 kommentarer