Følg hjertet ditt - et oppmuntringskort med humor

by - 10:00

 Rampete telemarking alert!!!!

Klarer ikke å få nok av disse herlige klippearkene med fargerike "pipiper",
de kan jo virkelig brukes til alt fra bursdagskort, oppmuntringskort, venninnekort og mye mer!

 Her har jeg laget et kort med kreativ bakgrunn, der det er brukt strukturpaste, stensil, Lindy's magicals og vann. Du finner fremgangsmåte under sammen med hvilke spesifikke produkter jeg har brukt.

 

Selve klippeark-motivet er klippet ut med en ca 1-3 mm hvit kant og grunnen til det er rett og slett fordi jeg ikke er en "fussycutter". Jeg klipper alltid bort detaljer om jeg må klippe helt inntil motivet og så tar det jo så lang tid. Så på mine klippemotiv, så blir det en hvit kant :-P

 

Produktene jeg har brukt er som følger...
 
Klippeark fra Hobbykunst - Fuglekvitter
 Mathia-stempler - Konfirmanten


Jeg liker å lage mine egne bakgrunner og et av mine favorittmerker er nok Lindy's. Her får man fargepigmenter med og uten glitter og de er fargesterke. Ønsker man litt lysere farger, så er det bare å spraye litt ekstra vann og man får også pastellfarger.

På denne bakgrunne har jeg først brukt Paint On ark, der jeg har påført strukturpaste fra Rayher sammen med stensilen Wawy Stripes fra Dutch Doobadoo. Dette har jeg latt tørke godt før jeg drysser litt Lindy's pulver over og sprayer vann. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt husker hvilken av fargene jeg har brukt, da jeg ofte går inn i en kreativ boble og bruker masse rart på en gang.

Anbefaler deg å gå inn på Lindy's kategorien vår og velge ut dine favoritt farger.

En fin huskeregel er at Lindy's Magicals har litt shimmer og glitter i seg, mens Lindy's Flat er uten shimmer og glitter. Alle fargene har litt fargespekter, så det er alltid morsomt og se hvilke fargespekter man ender opp med. Under denne kategorien finner du både sett, single og spray.

Stempelet "Følg hjertet ditt" er så klart stemplet med min favoritt sorte blekkpute som er VersaFine Clair "Nocturne".

Vi kommer etterhvert til å sette opp flere kreative kurser med bakgrunnsteknikker i høst,
så er du usikker på ting så meld deg på kursene jeg setter opp :-)

Kreativklem fra Connie

You May Also Like

0 kommentarer